15 באפריל 2001
כב' בניסן התשס"א
לעומת נומרולוגיה קבלית
תורת הקבלה והחסידות מכילה
בתוכה את כל התורות המיסטיות הקימות בעולם, אבל היא עושה צעד נוסף של חיבורם לאור
האלוקי ובכך מעלה אותם בדרגה רוחנית הרבה מעבר ליכולת שבה תורות אלו מנוצלות על
ידי גורמים שאינם יודעים קבלה וחסידות.
כך גם הדבר בתחום
הנומרולוגיה, העובדה שהעולם שלנו בנוי על מסגרות קבועות ומוגדרות הניתנות לקטלוג
ומספור היתה ידוע כבר מראשית הבריאה. התורה מספרת לנו כי היו בדיוק שבע ימי בריאה
כאשר שש ימי מעשה ויום שביעי למנוח. הזהר ושאר ספרי הקבלה מדברים על עשר מאמרות או
עשרה ספירות שבהם ניברא העולם ועל שבע היכלות וארבע עולמות וכד'. דהיינו בתוך
ההגדרות של בריאת העולם אנו רואים את השימוש במספרים קבועים המציינים גבולות
וכמויות קבועות מהם ברא הקב"ה את היקום כולו.
זהו למעשה הדרך בו נוצרת תורת
הנומרולוגיה, כאשר אנשים ראו שיש קשר בין מספרים שונים למהות הבריאה ובעיקר הגישה
ששימשה את רוב הנומרולוגים עד ימינו הייתה הגישה העשרונית שבה כל דבר מתורגם
לספרות מ-0 עד 9 וזאת מכיוון שדרך מחשבתו של האדם מצאה גישה זו נוחה לשימוש מכיוון
שזו הדרך בה ניברא העולם כולו (גם בקבלה החלוקה היא לרוב על פי עשר ספירות עץ
החיים הקבלי הנובע מאותו רעיון).
הנומרולוגים גילו כי המספרים
השונים בחיי האדם הם אינדיקטורים לכוחות רוחניים הפועלים עליו ולכן על ידי הבנתם
ניתן להבין אלו כוחות רוחניים משפיעים על חיי האדם. כך הם בחנו את שם האדם ותאריך
הלידה שלו, לפעמים גם הערך המספרי של הרחוב בו הוא גר ומספר הדירה וכן ערכי נוספים
בחייו כגון תאריך הנישואים ותאריך לידת בת הזוג וכד' כל זה כדי להבין אלו כוחות
פועלים עליו ובכך לתת לאדם יעוץ או הסבר לוגי לדרכו ומעשיו בחיים.
כאמור רעיונות אלו היו ידועים
גם בקבלה ובחסידות אבל כאן כאמור הלכו צעד אחד נוסף מעבר לנומרולוגיה הרגילה.
בקבלה נקראת הנומרולוגיה בשם גימטרייה
שם זה מצביע על קשר חזק מאוד בין המספרים או יותר נכון הערכים המספרים לאותיות
השפה העברית. בניגוד לשפות אחרות בשפה העברית האותיות משמשות גם לשם סימול מספרים
וזאת מכיוון שלכל אות יש ערך גימטרי וחשיבות מספרית. מכיוון שיש בעברית 22 אותיות
פרוש הדבר שהנומרולוגיה הקבלית הרחיבה את השימוש במספרים הרבה מעבר לשיטה העשרונית
הרגילה וזאת כי המספר 22 מורכב מ-10 אותיות כפולות ו-12 אותיות קבועות יחד קיבלנו
32 נתיבים מהם מורכב עץ החיים הקבלי. כל נתיב כזה הוא בעל חשיבות ומשמעות רוחנית
ולכן בפועל הורחב השימוש במספרים מ-10 בשיטה הרגילה ל-13 בשיטה הקבלית.
בנוסף בגימטרייה הקבלית נעשה
פעולה הפוכה לאחר חיבור ואיסוף הערכים המספרים שבחיי האדם כפי שעושים הנומרולוגים
הרגילים, בקבלה נוהגים לתרגם אותם מחדש לאותיות וכך לקבל פן נוסף על מהות חיי האדם
והכוחות האלוקים הפועלים עליו. בקבלה גם השתמשו במספרים ואותיות נוספים שלא היו
בשימוש הנומרולוגים הרגילים. מספרים אלו כללו גם ערכי תאריך הלידה העברי של האדם,
שמות הוריו, ומחזורי גילו של האדם בהתאם לגיל הכרונולוגי בו הוא היה בעת הייעוץ.
כמו כן חשוב מאוד לדעת באיזה יום בשבוע נולד האדם וגם חשוב לחשב ולדעת את פרשת השבוע בתורה בו נולד האדם אשר גם
היא נותנת מידע רב על דרכו ודרך תיקונו של האדם בחיים.
כאמור כלים אלו הם מעבר לכלים
הרגילים המשמשים את הנומרולוג בזמן ניתוח מהותה אדם והם נותנים לנו מבט רחב הרבה
יותר על חיי האדם דרכו ותיקונו הרוחני אשר בעבורו הוא הגיע לעולם וכן כלים איך
להתמודד ולפעול לשם השגת התיקון הנחוץ לאדם. גם כאשר מדובר בבדיקת התאמת בני זוג,
דבר שהוא מקובל מאוד אצל נומרולוגים, הקבלה יכולה תוך שימוש בתורת האותיות והשוואת
אותיות בשמות בני הזוג לדעת הרבה יותר על יכולת ההתאמה ומהות הזיווג בין בני הזוג.
כך אנו רואים כי הקבלה בכך שהיא מקרבת ומחברת בין האדם לאלוקות מסוגלת להגיע
לרבדים הרב יותר גבוהים בהבנת מהות האדם ודרכו בחיים בזכות האותיות העבריות שהם
נכס של עם ישראל בלבד ולא היו בשימוש אצל הנומרולוגים. לכן עדיף בייחוד ליהודי
המעוניין להבין את דרכו ותיקונו בחיים לפנות למי שעוסק בגימטרייה קבלית הרחבה כדי
לקבל את התשובות לשאלותיו.
הדגמת היעוץ האישי על פי
נתוניה של גילה בויום
22 במרס
2001
כז' באדר התשס"א
יעוץ אישי
שם פרטי: גילה = 13+35=48=12=3 אותיות משותפות:
שם משפחה: בויום = 64=10=1 י - בלבד
שם האב: משה = 345=12=3 ה - בלבד
שם האם: קלרה = 335=11=2 ל, ה - יחד
גיל: 48 = 48/9=מחזור 6 48/12=סוף 4
תאריך לידה גרגורייני: 28/6/1952 = 34+17=51=6 מזל סרטן
תאריך לידה עברי: ה' בתמוז התשי"ב= 15+15=30=3 "
יום הלידה: שבת ספירת מלכות כוכב שבתי
פרשת השבוע בלידה: חוקת (ספר במדבר)
אותיות מקשרות: 58=4
מעשית: י=>ל
רוחנית: ע=>ט
אופי ודרך חיים:
השם גילה מצביע על אדם רחב
אופקים מאוד המסוגל להתחבר לידע ומהות קוסמית רחבה. יש בה יכולת מיסטית ורוחנית
גבוהה וגם רצון ושאיפה להגיע לרמות רוחניות ואמונתיות גבוהות ביותר.
יש לה צורך להתמודד באופן פנימי
עם שני מהויות הפוכות, מצד אחד רצון לשמור על יציבות ושלמות בכל מעשיה הרוחניים
והחומרים כאחד, אבל מצד שני צורך עז בתהפוכות ושינויים בחייה. שתי נטיות אלו
הופכים אותה מצד אחד מאוד יסודית ולפעמים גם מאוד חומרית במעשיה אבל במקביל יש לה
נטייה ליצור סביבה אוירה של מסתורין אשר משאיר את דמותה האמיתית מאוד לא ברורה
בעיני הסובבים אותה. יש לה נטייה להיות תמיד במצב של בחינה של כל הסובב אותה כדי
להבין את מהות האנשים או הדברים אתם יש לה קשר מתוך רצון לייצב ולקטלג כל דבר כך
שיתאים לדרך חייה. לכן יש לה צורך באיזון רב ויציבות חזקה במיוחד חומרית כאשר
מדובר בפעולותיה הרוחניים והחומריים כאחד.
תגובה- אמת ויציב. אני חשה משיכה חזקה לרוחניות
ולבלתי נודע, ושהחיים הם הרפתקה, כאשר לא הייתי רוצה שהכל יהיה מוגדר מראש, מצד
שני אני חייבת להתמודד עם עולם החומר וזה לא תמיד הולך. בנוסף- הצד החומרי מאוד
חשבו, ובשנים שחשתי היא ביטחון כלכלי, זה ממש הפריע לי ליצור ולהתפתח רוחנית, הדאגות "שגעו אותי".
הבית והסביבה ממנה צמחה חינך אותה
לכך שהאדם חייב מצד אחד לדאוג לעצמו כי אין מי שיעזור לו אלא הוא עצמו, אבל מצד
שני חינך אותה לחפש בכל דבר אידיאלים גבוהים ונעלים כאלו שקשה מאוד לאדם לעמוד
בהם. זו גם אחת הסיבות שגילה מרגישה צורך ליצור מרחק בינה לבין הבית והסובב אותה
מכיוון שקשה לה לעמוד בציפיות ואידיאלים שהיא מרגישה שמצפים ממנה. למרות שבית
ההורים היה בית קשה ובעייתי, היא קיבלה ממהותו של אביה את הצורך החזק להיות חזקה
עצמאית ויציבה בעיקר כאשר היא מתעסקת בתחום הרוחני ולחפש ליצור איזון רוחני בחיים.
תגובה-
מדויק למחצה. הבית היה בית פעולים ממוצא רומני, מאוד אתיאסטי, מאוד חסר
ערכים. הוא לא חינך, אלא הריקנות דירבנה לחפש ערכים, כלומר הוא "חינך",
על דרך השלילה. האב לא חינך, אלא הוא עצמו ייצג דמות מאוד השרדותית, כי הגיע לארץ
לבד, מעפילים, בריגדה, בריטים וכו'.
לעומת זאת מאמה היא קיבלה את הצורך
להיות זהירה בכל הקשור במעשיה החומריים, דבר שהביא אותה למצב של קושי להתמודד עם
החלטות בתחום החומרי, על אף העובדה שהיא מודעת כי בסופו של דבר היא חייבת להחליט
לבדה על כל צעד חומרי או מעשי שעליה לעשות (יש לציין שזו החלטה קשה מאוד עבורה).
לכן בסופו של דבר כל החלטה שהיא מבצעת חייבת להיות מבוססת מצד אחד על בחינה רוחנית
ומיסטית מעמיקה מאוד אבל רק כאשר התשובה המתקבלת מצביע על יכולת להגיע לביסוס
ויציבות חומרית ורוחנית אז היא מבצעת בפועל את הדברים. היציבות היא השורה התחתונה
המנחה אותה בכל דרכה.
תגובה-
מסכימה עם זה, כי האמא הקרינה באמת חסכנות וזהירות. לכן גם אני לא לקוחת
צ'נסים גדולים מבחינה כלכלית, אלא מעדיפה "לאט ובטוח".
כרגע גילה נמצאת בתקופת חיים שבו
יש צורך חזר להעניק ולתת לאחרים לעזור ולחבר רוח וחומר יחד כידי ליצור שלמות אותה ניתן
גם להעביר הלאה לאנשים אחרים. היא גם נמצאת בתקופה בו יש לה צורך חזק להביא לידי
מימוש של כל יכולותיה הרוחניים והמיסטיים כאחד מתוך תחושה שהיא כבר מספיק חזקה
ומבוססת רוחנית כדי לתת דרור לכל הכוחות הטמונים בה.
אמת ויציב, מאשרת!
למעשה כבר בסביבות גיל 15 היא
נחשפה לראשונה לצורך החזק להתחבר ולתת מהרוחני שבה, אבל התקופה החשובה בחייה קרתה
בין גיל 30 ל-34 שם היה עליה לעבור תהפוכות חזקות גם בתחום הרוחני בו היא החלה
להשתמש בצורה מודעת ביכולות הגלומות בה וגם מבחינה חומרית בשינויים במבנה הבית
והמשפחה (לרוב תהפוכות כאלו אצל אישה מצביעים על חתונה או לידה).
תגובה- זה ממש קליעה בגדול, אני נפעמת! כבר בגיל 15
התחלתי לקרוא פסיכולוגיה, וכן ספרים של סרטר, אריך פרום וכו'. כמו כן נורא רציתי
ללמוד גרפולוגיה. בגילים 30 ועד 34 כל חיי השתנו: הקמת האגודה למודעות, היכרות,
הריון, פטירת הבן-זוג, פיטורין ממקום ממשלתי קבוע. זה בהחלט שינויים משפחתיים
וחומרים!
לכן תקופה זו הייתה בעלת השפעה
חזקה מאוד על חייה בעיקר בצד הרוחני אבל גם בצד של הבית והמשפחה. למרות כל זאת היא
עדיין לא הגיע לשיאה מבחינת מימוש יכולותיה הרוחניים ויכולת הנתינה שלה גם בתחום
של הקרובים הסובבים אותה, זאת היא תעשה בסביבות גיל 51 כאשר אז היא תוכל באמת
להתחבר עם מהותה הרוחנית הגבוהה ולהשתמש בכלים אלו לעזרה והענקה לאחרים.
היותה בת מזל סרטן מצביע על כך
שיש לה צורך חזק לעזור ולתת רוחנית וחומרית כאחד לאלו הקרובים אליה אותם היא
אוהבת, אבל גם ליצור לעצמה סביבה אוהדת בה היא יכולה לשלוט. לאחר גיל 51 יהיה לה
הרבה יותר קל להשתחרר מהסגירות והמסתורין הסובבים את חייה וליצור לעצמה אוירה
מאוזנת ונוחה יותר מבחינה חומרית וגם יכולת חזקה יותר להתגבר על פחדים והססנות
פנימית הנובעים מאופי החינוך שקיבלה מהוריה. כך שייווצר אצלה מצב מאוזן ונכון יותר
בחיים בו היא תוכל לממש טוב יותר את יכולותיה.
תגובה- גם זה קליעה בגדול. נכון, אומנם אני עוסקת
באסטרולוגיה, טארוט וכו', אבל אני חשה שעוד לא מיציתי את עצמי מבחינת הפוטנציאל
הייחודי, אוני משאירה זאת לגיל 51 (עוד שנתיים). החלום שלי זה יותר לכתוב, ולהרצות
גם על נושאים שאני מאוד נמשכת אליהם כמו: אטלנטיס, תרבויות עתיקות, אנרגיות,
אותיות, ובכלל לשלב חוכמות רוחניות עתיקות עם מודרניות ועם המדע.
אני גם די בסגירות, למרות שאני אוהבת מאוד אנשים
ומוקפת כל הזמן בהם, אבל לא מפתחת מערכות יחסים אישיות, עדיין לא!
הוא הגדיר זאת ממש נכון!
תיקון רוחני
גילה נולדה ביום שבת, זה יום בעייתי מאוד
מבחינה חומרית מכיוון שיום זה נישלט על ידי כוכב שבתאי שהוא מכשיל ומעמיס בתחום
החומרי אבל מקל ועוזר בתחום הרוחני. לכן אנשים שנולדים ביום זה מהותם הרוחנית חזקה
מאוד לעומת מהותם החומרית ולכן חלק חשוב בתיקונה של גילה הוא לפתח ולהתחבר כמה
שיותר עם מהותה הרוחנית כדי להשתמש בה בחיי היומיום שלה בעולם החומרי.
יום השבת קשור גם לספירת מלכות
בקבלה שהיא הספירה שמקבלת רוחניות מכל הספירות האחרות אבל חייבת לממש את הרוחניות
הזאת בעולם הזה החומרי. לכן כל צעד ומעשה שגילה עושה נועד לבסס ולממש את מהותה
החומרית בעולם אבל רק על סמך הכוחות והיכולות הרוחניים אותם היא מקבלת. דבר זה גם
הופך אותה להחלטית מאוד ברוחני והססנית בתחום החומרי מכיוון שכל הכלים העומדים
לרשותה הם רוחניים בלבד.
יום השבת שהו היום האחרון בשבוע
נחשב גם ליום של קבלה ומנוחה כהכנה לשבוע חדש של פעילות, כך גם אצל גילה יש צורך
בגלגול הנוכחי לצבור כוחות ויכולות רוחניים לצרוך מימוש עתידי בהמשך חייה בעיקר
לאחר גיל 51 כפי שכבר הסברתי. יכולות אלו גם יכללו התחזקות בתחום האמנתי וההתחברות
לקדוש של הקב"ה. מכיוון שיום השבת הוא יום של קדושה ועבודת השם כך מי שנולד
ביום זה יש בו יכולת אמונתי חזקה מאוד אשר חייבת לצאת לפועל בשלב מסוים של חייו.
תגובה- זה מאוד מעניין, מאחר ואני מרגישה פער עצום בין הפונציאל והיכולת
הרוחניים לבין התיפקוד בחיי היומיום, ובהחלט די קשה לי להחדיר את הרוחניות לעולם
הפיזי. אני עושה זאת, בין היתר על ידי השליחות החברתית שאני חשה, להביא את
הרוחניות לאנשים, בצורה ברורה, פשוטה ובוגרת, וזה בהחלט התיקון והיעוד שלי, וזה
בהחלט לא קל!
פרשת השבוע שבה נולדה גילה היא חוקת,
והיא מדברת על הצורך להיטהרות רוחנית של האדם לקראת הגאולה הסופית. כאשר היטהרות
זו דורשת מספר שלבים ביניהם הקרבה של פרה אדומה ושימוש באפר שבה לצורך טיהור בני
ישראל. בתהליך זה כל מי שמתעסק עם הכנת הקורבן נאלץ להיטמא ורק לאחר שהעפר מוכן
ניתן להיטהר אותו ואת כל עם ישראל.
כך גם בתיקון של גילה יש צורך
לעבור שלבים של טומאה בחומריות וטהרה ברוחניות כאשר המטרה סופית היא יכולת נתינה
והענקה חזקה לסובבים אותה ברוחניות ובחומריות כאחד. דבר זה גורם לכך שעליה לפעול
לפעמים בתחום החומרי השנוא עליה ולהיטמא שם רק כדי ליצור רוחניות שתעזור ותיתן
לסובבים אותה. מהותה ותיקונה הרוחני היא ביכולת שלה להשתמש בכוחות הרוחניים שלה
דרך החומר כדי לעזור לאחרים ולהעניק טהרה ותקווה רוחנית לסובבים אותה ולעם ישראל
כולו. יש להבין כי בגלגולים קודמים גילה לא פעלה תמיד בדרך של קדושה אלא הייתה לה
נטייה להיתפס לאמנות זרות וטפלות. לכן בגלגול הנוכחי עליה להפיץ רוחניות בדרך של
קדושה וטהרה דרך הקב"ה ולהפוך את הכוחות הרוחניים הזרים לכוחות של קדושה לשם
שימושם כמחברים ומטהרים את הסובבים אותה אל דרכי הקב"ה ואל הקדושה האמיתית.
לסיכום: מהותה של גילה היא רוחנית וגבוהה מאוד
אבל עליה להשתמש במהות זו דווקא בעולם החומרי לשם הפצה והענקת הרוחניות שבה לאחרים
כחלק מתיקונה בגלגול הנוכחי. לצורך כך יש בה יכולת בחינה והחלטיות עצמאית חזקה
מאוד המאפשרים לה לפעול ולעשות בעולם זה על בסיס ידע וכוחות מעולם הרוחני. לקראת
גיל 51 היא צפויה לה פריצת דרך בחייה בעיקר בתחום של יכולת הנתינה והענקה הרוחנית
והאמונתית ומימוש יכולת זו בצורה מקסימלית.
תגובה- מאוד נכון, ובהחלט מתקשר למה שאמרתי לעיל.
שאלות אישיות
1. מה קורה בנושא מציאת דירה לאגודה
בתל-אביב?
תשובה:
הסיבה בגללה את עדיין לא מצאת
דירה בתל אביב נובעת מכך שאת מחפשת דירה על פי קריטריונים צרים מדי. עליך להרחיב
את גבולות החיפוש גם מבחינת המיקום וגם מבחינת צורת המבנה של הדירה. ישנם מספר
אופציות שפסלת אותם בגלל שקבעת לעצמך קריטריונים נוקשים מדי. עליך גם לפעול יותר
בתחום הרוחני כדי לעזור לעצמך למצוא דירה מתאימה. פעולה זו כוללת להרבות בצדקה וכן
לומר מזמורים ז' ו-פד' בתהילים ולכוון שדירה זו תשמש לרוחניות חיובית המקשר אותנו
לקדושה וטהרה.
2. מה קורה אתי בתחום הכלכלי והכספי?
תשובה:
בתחום הכלכלי צפויה לך הצלחה
ופריחה בתקופה הקרובה יתכן גם שיכנסו סכומי כסף ממקורות לא צפויים אשר ישפרו
וייצבו יותר את מצבך. גם כאן הכיוון הרוחני חשוב מאוד יש צורך לשאוף להשתמש בכספים
שתקבלי לדברים חיוביים שמקרבים את הקדושה והטהרה בכל מעשיך ומעשי האגודה כולה.
אסור לך להיכנס לאדישות או לביטחון יתר כאשר מצבך הכלכלי משתפר עליך לפעול ביתר
כוח ועוצמה כדי להזיז דברים קדימה ולא להתפשר או לנוח על זרי דפנה רק בגלל שיש
שיפור במצב הכלכלי. מומלץ לך גם כאן לומר מזמור לט' בתהילים אשר יעזור לך להגיע
לשיפור ויציבות כלכלי כמה שיותר מהר בדרך של קדושה וטהרה.
שאלות נוספות שנשאלו (15 באפריל 2001)
1. שכרתי דירה חדשה לאגודה בתל אביב
רח' גורדון 26 דירה 2 כאשר החוזה נחתם בתאריך 2/4/2001 והפעילות מתחילה בתאריך
.28/4/2001 מה מידת ההצלחה הצפויה לי בדירה זו לפעילות האגודה ומה יהיה יחס השכנים
לפעילות בדירה?
תשובה:
גורדון 26/2 = 291 = 12 = ל, 2/4/2001 = 9 = ט, 28/4/2001 = 35 = 8 =
ח
אין ספק שהדירה ששכרת מתאימה מאוד
למפגשים וחוגים חברתיים ולכן היתה זו בחירה טובה שיש לה פוטנציאל חזק לשמש מקום
לאגודה להתפתח ולהתקדם לאורך זמן. גם תאריך חתימת החוזה מצביע על התחלה חדשה
לאגודה או לידה מחדש כך שיש פה פוטנציאל חזק מאוד להצלחה. הבעיה היחידה שאני רואה
היא תאריך התחלת הפעילות שהוא קצת בעייתי כי תאריך זה יש בו מגבלות רוחניות
הנובעות מהתקופה הרוחנית בה אנו נמצאים כעת (ספירת העומר), אבל גם זו לא בעיה קשה
אלא זמנית בלבד ואין ספק שהמקום יתפתח יפה והפעילות תפרח שם. גם עם השכנים לא תהיה
לך בעיה והם יקבלו את האגודה בשמחה ואפילו ישתתפו בחלק מפעילויותיה, כך שאין ספק
שהמקום שהקב"ה נתן לך הוא בהחלט מתאים לפעילותך ויהיה לך הצלחה שם.
2. מה הפוטנציאל שלי לצאת לחו"ל
בשנה הקרובה, מתי ולאיזה מטרה?
תשובה:
כן, יש לך פוטנציאל לצאת
לחו"ל השנה, בחודשים הקרובים, אבל לצערי הנסיבות לא יהיו טובות. זו תהיה
נסיעה הנובעת ממחלתו או מותו של אדם הקרוב אליך הגר בחו"ל ויהיה עליך להשתתף
בהלוויתו.
תגובה- דברים אלה נכתבים בעת עידכון המאמר בתחילת שנת 2003. ואכן נסיעתי לארה"ב לוותה בקשיים רבים
מאחר והיא נערכה ב-11.9 המפורסם. אכן הנסיעה היתה כרוכה בעיכובים, מוות... לא של
אדם קרוב חס וחלילה, אלא מבחינת כל האווירה, ועל כך בסיפור נפרד על הנסיעה
לארה"ב.
3. האם ומתי לפרסם ספר חדש ובאיזה
נושא: נומרולוגיה, אסטרולוגיה, או תורת האותיות על פי אטלנטיס.
תשובה:
כן זה רעיון טוב לפרסם ספר כעת,
התקופה הנוכחית היא טובה לפרסום של ספר בנושאים רוחניים. לגבי נושא הספר מומלץ לך
לעשות שילוב בין מספר נושאים יחד ולא להתרכז דווקא בנושא אחד, כך ליצור ספר מקיף
יותר הנותן תשובות בנושאים שונים מיסטיים ורוחניים שונים כולל תורת האותיות
ואסטרולוגיה ונומרולוגיה וכד'. רצוי גם לנסות ללכת בדרך של קבלה ורוחניות יהודית
בנושאי הספר כך שהספר ישמש לעזור לאנשים להתקרב לקדושה ולרוחניות החיובית.
בכבוד רב
אריאל עדן
יחי אדונינו, מורינו ורבינו מלך
המשיח לעולם ועד - הרבי מלובוויץ' שליט"א
---------------------------------------------------
עד כאן
הדברים. מחיר ניתוח מעין זה בליווי שאלות 210 ש', והוא יעשה באמצעות האי-מייל, כאשר
התשלום יעשה או על ידי משלוח צ'ק לפקודת האגודה לפיתוח המודעות- ת.ד. 4973 חיפה,
או על ידי פניה טלפונית ותשלום בכרטיס אשראי ל-8642104-04.
אריאל עדן הוא קבליסט ומיסטיקן הפועל בתחום מעל 20 שנה. הוא
החל את דרכו הרוחנית עוד בסוף שנות ה-70 כאשר התעסק בעיקר בתחום אומניות הלחימה
ובעיקר קרטה שם הוא הגיע לדרגה גבוהה, כאשר במקביל ללימודים הפיזיים הוא התעמק בפן
הרוחני של תורות הלחימה השונות אשר מאחוריהם יש רעיונות רוחניים עמוקים שלא ידועים
לרוב הלומדים את אומניות הלחימה. בצורה זו הוא בא במגע עם רעיונות מיסטיים מן
המזרח הרחוק כולל יוגה וזן.
לאחר סיום שירותו הצבאי וקבלתו ללימודים אקדמיים החל להתעמק
בתחום הפילוסופיה של המדע. כאן גילה אריאל כי המדע הפך עצמו לדת של המאה ה-20
והמדענים לכוהניו. אריאל לא מצא במדע או בפילוסופיה את הפן הרוחני אותו הוא חיפש.
המדע לא האמין בשום דבר רוחני כולל קיום הקב"ה והפילוסופיה ניסתה לתפוס הכל
במחשבה לוגית דבר הנוגד את מהות הרוחניות והאמונה שהם לרוב חסרי מהות לוגית
ודורשים את החוויה הרוחנית. כאן אריאל פנה לכיוון המטפיסיקה שם הוא ניתקל בכתבים
של מיסטיקנים גדולים כמו גוג'יף ואוספנסקי ונחשף לראשונה אל קלפי התרוט.
אריאל גילה מהר מאוד כי הוא מכיר היטב את הקלפים למרות שהו
ניתקל בהם כביכול בפעם הראשונה. בשלב מאוחר יותר מתוך התעמקות ומדיטציה יגלה אריאל
כי הוא כבר עסק בקלפים אלו בגלגולים קודמים רבים והיה בין אלו שהמציאו ויצרו קלפים
אלו בעבר הרחוק. במקביל להתקדמותו בלימוד המהות הרוחנית של קלפי התרוט החל גם
אריאל ללימוד ולהשתתף כחבר באגודה לפיתוח מודעות כאשר זו היתה רק בראשית דרכה
בשנות ה-80. במסגרת זו הוא יצר קשר עמוק עם מנהלת האגודה למודעות גב' גילה בויום
וכן עם מסטיקנים רבים אחרים ביניהם גב' רחל נוישטט ז"ל אשר
אצלה למד רבות על המהות הרוחנית של העולם וכן על מהות הגאולה
הסופית וימות המשיח.
בהמשך להתעמקותו בקלפי התרוט גילה אריאל שיש קשר חזק בין קלפים
אלו לתורת הקבלה היהודית ושלמעשה קלפי תרוט הם כלי של קבלה מעשית אשר מסיבות שונות
נפל בין הגויים. כאן התחבר אריאל עם רב מקובל, הרב ישראל שפלר ז"ל אשר לימד
אותו את יסודות תורת הקבלה והכניס אותו לעולם זה. גם כאן גילה אריאל בקיאות רבה
ומהר מאוד גילה שיש לו ידע קבלי והבנה קבלית חזקה ועמוקה מאוד. אריאל גם גילה כי
הקבלה שהיא חלק מתורת היהדות מתבססת על תורה ומצוות וכדי להתחבר עם תורת הקבלה
חייב האדם לקבל עליו עול תורה ומצוות. מתוך רצון לקיים אורך חיים על פי הקבלה החל
אריאל לקיים תורה ומצוות ועזב את הדרך החילונית בה חי בעבר.
במסגרת לימודי הקבלה שלו התעמק בעיקר בתורת האותיות
והגימטרייה הקשר בין שם האדם ותאריך לידתו למהותו הפנימית ודרכו בחיים וכן הקשר
בין קלפי התרוט לתורת הקבלה ולמבנה העולמות הקבלים. במקביל התפרסם אריאל כיועץ
רוחני על פי הקלפים ושם האדם וכן כמומחה ומורה במסגרות תרוט. הוא העביר הרצאות
וקורסים שונים במסגרת האגודה למודעות וכן במסגרות אחרות בתחום הקלפים ושם האדם
ונודע כמומחה בתחום זה.
בשנת 1994 יצא לאור לראשונה סיפרו תרולוגיה אשר דן בקשר בין
קלפי התרות לתורת הקבלה, הנומרולוגיה והאסטרולוגיה. ספר זה יצא בשתי מהדורות אשר
אזלו מהמלאי, בשנת 2000 יצא מהדורה שלישית ומעודכנת של ספר זה. כיום עובד אריאל על
החלק השני של ספרו אשר דן לעומק בקשר הקבלי של קלפי התרוט. ספר זה אמור להסתיים עד
סוף שנת 2001.
במקביל להוצאת הספר הכין אריאל סט של קלפי תורה קבליים אשר
יצר בעצמו וזאת מכיוון שהוא חש שהקלפי הקיימים בשוק לא מספקים את דרישתו ויש בהם
המון טומא הנובע מכך שהם התגלגלו בין הגויים. אריאל יצר לעצמו קלפי תורה קבליים
המבוססים רק על ערכי הקבלה והיהדות ללא סמלים או ציורים זרים, ובכך חזר לקלפי
המקוריים שיוצרו לפני מאות שנים אשר כאמור הוא היה בין יוצריהם המקוריים. אלו קלפי
בעלי כוח מיסטי ורוחני חזק מאוד המיועדים לשמר את מפת
העולמות הקבלים ולאפשר למשתמש בהם להתעמק בעולמות אלו להתחבר
ולהבין את הקשר ביניהם.
סיום הכנת קלפי אלו בסוף שנות ה-90 שימש קפיצת מדרגה רוחנית
עבור אריאל ואז התגלה לו באופן ברור המדריך הרוחני שלו אשר הנחה אותו משך שנים
בדרכו בצורה נסתרת. מדריך זה הוא הרבי מלובביץ' מלך המשיח. גילוי זה קישר את אריאל
עם תורת החסידות. אריאל גילה כי תורת החסידות היא ישום מעשי בחיי היום יום של תורת
הקבלה. הוא התחבר עם חסידות חב"ד (ראשי תיבות חכמה בינה ודעת) והחל להתעמק
בכתבי החסידות כולל ספר התניא ותורתו של הרבי מלובביץ' מלך המשיח. אריאל גילה כי
לספרי החסידות יש כוח מיסטי ורוחני חזק מאוד וניתן לקבל בהם תשובות לכל השאלות בו
האדם חפץ. בעיקר מדובר על ספר החת"ת ואיגרות הקודש של הרבי מלובביץ'.
כיום משתמש אריאל בספרים אלו לצורך יעוץ ועזרה רוחנית לאנשים
בכל תחומי החיים, יחד עם ניתוח שמם ותאריך לידתם הוא נותן לאדם תמונה ברורה על
דרכו הרוחנית ותיקונו בגלגול הנוכחי וכן הדרכה כיצד לפעול כדי לעזור לעצמו להצליח
בדרכו ולעשות את תיקונו בצורה הטובה ביותר. בנוסף תוך שימוש בכלים של קבלה ובעיקר
בתפילות קבליות ופרקי תהילים עוזר גם אריאל בריפוי רוחני לחולים, תחום בו הוא רואה
הצלחה רבה ויכולת רבה שניתנה לו על ידי הרבי מלך המשיח לעזור לאנשים בדרך זו.
הפורום של אריאל עדן בו הוא עונה על שאלות בעזרת
איגרות הקודש
http://www.ariel-eden.up.co.il
בברכה
גילה בויום - האגודה לפיתוח המודעות
-
טלפונים:
8642104-04 טל./פקס ו 8677501 - 04,
פלא-פון- 625759-050
אתר אינטרנט: http://www.oryada.com/
-English web pagehttp://www.oryada.com/eng.htm
פורום מיסטיקה ב-IOL וואלה: http://come.to/mystic-forum
דואר אלקטרוני: gila@oryada.com
בעולם וירטואלי אין כמו ויזואלי:
פעילויות
בחיפה: http://www.oryada.com/dafhaifa.htm
פעילויות
בתל-אביב: http://www.oryada.com/daftel.htm